Jag har tråkigt! :(

Lovar du att vara ärlig?  Aa, klart!

Låt som när du är ledsen sörjer till? Ne-Yo - Mad, och fler..

Beroende av: Pengar!

Vad behöver du mest just nu: Pengar och en sak till jag inte vill nämna :)
Vad tror folk om dig? Glad, sprattig, rolig, social, bra humor och mer jag vet inte fråga dom ist :)

Stämmer det? Aa :)

Vad får du oftast komplimanger för? Rumpan :) och mitt "långa hår" enligt många :) hihi!

Vad säger du för att imponera på någon? I dont know, olika .. :)

Hur imponerar man på dig? Bra humor, rolig, sån man kan ha kul med,  social, mer saker och allt ska vara posetivt! :)

Brukar du skratta för dig själv? Jodå, det händer

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? aa, men när ska vi träffas? jag saknar faktist dig pluppen!<3

Var bor du? Sutstation och sthlm är min ledtråd ;)

Trivs du där: Nej vill flytta!

Äger du några converse: Ja :) ett par vita förut hade jag ett par rosa när jag var liten :)

Sprit, cider, vin eller öl: Jag är ingen mus, Jag tar allt! :) men cider&sprit skulle jag annars tagit! (a)

Vad har du för mobil: Sony Ericsson.

Nästa mål i ditt liv: Låter livet rulla men har många tankar annars, men iaf inte bo här!

Hur svarar du i mobilen: Hemma: Hallå? eller -Linda Telefonen/Mobilen: beror på vem men i vanliga fall, Hallå? eller Heeej! haha :)

Vem ringde du senast? Pappa.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vilken tid är du hemma då? 

Antal timmar sömn inatt: 5,5 tror jag, men jag kunde faktist inte sova! 

Sov du ensam: Ja.

Brukar du komma i tid: GUD NEJ!, i need help! hihi!

När mår du bra: När jag pratar med mamma, är med dom jag mest kan lita på, har roligt, är med familjen, shoppar, när jag får det jag vill ha och mer :)

När blev du fotad senast: Today.

Hur känner du dig nu: Osocial och tråkig.

Vanligaste färg på dina kläder: vet faktist inte :O

Vad tycker du om fötter: Fötter...

Vad saknar du: Något jag hade för ett år sen och hon jag var för 2 år sen, men nu försöker jag vara duktig.

Favorit dryck på morgonen: Juice, MJÖLK och oboy. 

När brukar du oftast gå och lägga dig: 22-24.

Är du blyg? Ja, eller sådär för hänger runt med olika med några jag är med är jag blyg som fan och några andra kan jag vara verkligen hur OBLYG som helst! men inte mot dom till andra jag inte känner ;)

Sysslar du med någon idrott: Fotboll, gick på cheerleading, ska börja igen och dans, men typ samma sak?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, men inte så mkt.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Vara transa, nej driver vet inte typ bestämma då :)

Är du nöjd med ditt liv: Kan man väll säga, jag är ganska nöjd :)

Vad är det värsta du vet? Falska vänner och allt inom falskhet och mer.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det är så att jag räknar och shit .. -.-!
Vad längtar du till? Sum 09!!!!!!!!!!!!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Aa och har nästan alltid haft det, bara att jag ångrar att jag lärde känna några eller blev bra vänn sen så sviker dom. HATAR SVEK! 

Vad är det finaste du fått? Hmm det flesta sakerna i mitt rum! :)

Om fem månader: som jag sa vet inte låter livet rulla och det känns skönt men såklart att jag har drömmar och planer inför framtiden men det är om några år!

Om ett år? HAR JAG MOPPE! ;D 

Du samlar på: Pengar och Kläder!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, eller kusinerna eller mina närmsta vänner.

Har du strumpor på dig nu: Ja vita steps elr vad det heter :)

Är det okej att gråta: Aa.

När grät du senast: Igår tror jag men det var åt en liten sak, lilla sensitiva jag!

Bär du glasögon eller linser:  Har glasögon men vill ha linser men mina ögon ser ganska bra nu men asså använder nästan aldrig mina glasögon.

Har du piercing: Öronen snart naveln.

Vill du gifta dig: Ja, det ska vara mitt "drömm bröllop!" 

Vill du ha barn: Ja det vill jag :)

Är du bra på att laga mat: Sådär är bra på att baka, jah! ;)

Är du flygrädd: Nej, men sist var jag det för flygplanet landade konstigt :S

Hur vig är du: Ganska vig :)

Vilken är din favoritglass: Ben & Jerrys och Våfflans :) 

Tror du på ett liv efter döden: Jadu, vet inte.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.

Vilken ögonfärg har du: Bruna :(

Röker du:  Har haft paket och så men aldrig blivit beronde och det är skönt och jag hoppas jag inte blir det, det är bara fest rökning men det kan jag inte få stopp på fast jag hatar det men aah. inget bra fattar inte ens varför man betalar för att dra i förtid men det är vi ungdommar nu för tiden hah.

Hur ofta tränar/motionerar du: 2 gånger om dagen alltså ca 2 km ;) brukar jogga på helgerna om jag vaknar upp hemma.

Vad är det viktigaste i livet? Familjen, Kärlek och allt annat! 


Kommentarer
Postat av: Annelil

Nawsi, vilken söt blogg du har! :)

2009-05-04 @ 18:58:16
URL: http://leisure.blogg.se/
Postat av: mia

tack dsm!:)

2009-05-04 @ 19:13:56
URL: http://mmmmiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0