Skolavslutningen, 40 dagar kvar!

Jag tror det var 40 dagar kvar, guuuuud vad jag längtar!
Och tänk hur många skoldagar den är kvar då? :)
Jag har redan bestämt vad jag ska ha på skolavslutningen.

Tror det är 40 dagar kvar, guuuuud vad jag längtar!
Och tänk hur många skoldagar det är kvar då? :)
 

Klänning - Gina Tricot, 199:-
Sandaler/Gladiator skor - H&M, 198:-

Ska beställa hem skorna och köpa klänningen med Malin, när vi ska shoppa lite inför skol avslutningen som smycken, skor osv.
Men ännu har jag inte bestämmt vilka accessoarer jag ska, men håret vet jag att det ska vara utsläppt och plattat med någon plast blomma i håret kanske? vet inte ännu :)
Men en liten förhandvisning är alltid bra :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0